• Hoe zit dat met mijn bestelling?

Veel gestelde vragen & klantenservice

Wanneer ontvang ik mijn bestelling?

Ik doe mijn best om je bestelling zo spoedig mogelijk te verzenden. Bestellingen die je op werkdagen vóór 16:00 uur afrekent, bied ik de volgende werkdag aan bij het postbedrijf. Wanneer producten niet voorradig zijn kan de levering van je bestelling iets langer duren. Mocht ik om wat voor reden dan ook de op de productpagina vermelde levertijd niet halen, breng ik je daarvan op de hoogte.

Na je bestelling ontvang je per e-mail de track&trace-code. De postbode of pakketbezorger van PostNL, fietskoeriers.nl of DHL komen je bestelling afleveren. Dat is meestal de eerstvolgende werkdag tussen 9:00 en 22:00 uur.

Wat zijn de verzendkosten?

De vermelde prijzen zijn exclusief verzendkosten. Die bedragen: €4,15 voor bestellingen binnen Nederland.
Je bestelling gaat als een brievenbuspakje met de (fiets)koerier mee!

Voor een indicatie van de kosten en levertijd bij verzending (als brievenbuspakje) naar het buitenland kun je op de website van PostNL kijken:
http://www.postnl/tarieven

Waarom worden de bestellingen per fietskoerier bezorgd?

Duurzaamheid is een kernwaarde in zowel mijn privéleven als in mijn onderneming. Waar ik kan, houd ik rekening met het klimaat. Zo ook via de bezorging.
De laatste kilometers van het transport legt een koerier per fiets af, op zijn eigen spierkracht (!). Dat is een stuk milieuvriendelijker dan een auto, bovendien is de fietskoerier sneller.

Daarnaast bezorg ik zelf met veel plezier pakjes en medicijnen op de fiets. Klanten zijn vrijwel altijd aangenaam verrast wanneer een fietskoerier met hun pakket voor de deur staat. Het is een sportieve en sympathieke manier van bezorgen.

Wat is de reden van het minimum bestelbedrag?

Het minimum bestelbedrag geldt alleen voor de kaarten. Wanneer je afrekent, betaal ik een klein bedrag aan transactiekosten.
Met een minimum-bestelbedrag zijn deze kosten gedekt. Dankjewel voor je begrip hiervoor tijdens het bestellen.

Welke betaalmethoden zijn er?

- IDEAL
- Bancontant
- VISA
- Mastercard

Oeps! Ik heb een verkeerd bezorgadres doorgegeven!

Neem dan zo snel mogelijk contact op. Ik probeer dan de bestelling nog voor je te wijzigen.

Mijn bestelling is helemaal verfomfaaid aangekomen. Wat nu?

Ik geef om mijn producten en doe natuurlijk mijn best om deze in topconditie aan jou te leveren! Toch komt het weleens voor dat er een bestelling kapotgaat tijdens transport of dat er iets anders gebeurt waardoor je aanspraak kunt maken op garantie. Meld dit bij mij via post@lindavanerve.nl en ik antwoord binnen twee werkdagen.

Waar kan ik terecht met mijn klacht?

Het kan altijd voorkomen dat er iets niet helemaal gaat zoals gepland, en je hier niet tevreden mee bent. Mail in dat geval gerust je klachten naar post@lindavanerve.nl. Leidt dit niet tot een oplossing, meld dan het geschil voor bemiddeling bij Stichting WebwinkelKeur:

https://www.webwinkelkeur.nl/kennisbank/consumenten/geschil

Bij nader inzien heb ik me bedacht: voor mij geen kunst in huis, bah. Wat zijn mijn opties?

Je hebt het recht je bestelling tot 14 dagen na ontvangst zonder opgave van reden te annuleren. Daarna heb je nogmaals 14 dagen om het product te retourneren. Je krijgt dan het aankoopbedrag inclusief verzendkosten terug. Kosten voor retourzending zijn wel voor eigen rekening.

Ik heb een andere vraag.

Ik ben benieuwd naar je vraag! Stuur een e-mail naar post@lindavanerve.nl. Ik reageer binnen 2 werkdagen.

'De kleine lettertjes' - Europees consumentenrecht

Op grond van het Europese recht ben ik aansprakelijk voor elk gebrek van overeenstemming dat binnen een termijn van twee jaar na de levering van de goederen aan het licht komt. Je kunt aanvullende rechten hebben op grond van het Nederlandse recht.

Wanneer je een gebrek aan het product ontdekt of zou horen te ontdekken, dien je binnen een redelijke termijn contact op te nemen. Een redelijke termijn is in ieder geval twee maanden. Onder omstandigheden kan een termijn van langer dan twee maanden ook acceptabel zijn. Indien je tijdig contact met me opneemt zorg ik voor een kosteloze reparatie of vervanging.

Vanaf 15 februari 2016 is het voor consumenten in de EU ook mogelijk om klachten te melden bij het ODR-platform van de Europese Commissie. Dit ODR platform is te vinden op http://ec.europa.eu/odr. Wanneer je klacht nog niet elders in behandeling is, staat het je vrij om je klacht te deponeren via het platform van de Europese Unie.

Wanneer je gebruikmaakt van je herroepingsrecht, retourneer je het product met alle geleverde toebehoren en – indien redelijkerwijze mogelijk – in de originele staat en verpakking aan mij. Om gebruik te maken van dit recht kun je contact met ons opnemen via post@lindavanerve.nl. Ik zal vervolgens het verschuldigde orderbedrag binnen 14 dagen na aanmelding van je retour terugstorten - mits ik het product dan in goede orde retour heb ontvangen.